Brev:
Må hun få danskvand?
13. januar 2015
Alder:
14 mdr.
Må hun få danskvand?
Kære Helen.
Må vores datter få danskvand?
Jeg spør fordi hun nogle gange får svamp/trøske i munden og lægen siger, at vi skal rense hendes mund m danskvand.
Så tænkte jeg på, om hun kan drikke lidt eller det er dumt med kulsyren?
Tak :)